A törvény előírja, hogy a székhelyen kell történnie az iratőrzésnek. A székhelyszolgáltatás által bejegyzett iroda a cég levelezési címe, az a hely, ahol a cég üzleti és hivatalos iratainak átvétele, érkeztetése, őrzése, rendelkezésre tartása, valamint ahol a külön jogszabályban meghatározott, a székhellyel összefüggő kötelezettségek teljesítése történik. Több székhelyszolgáltató székhelyszolgáltatási szerződésében szerepel, hogy a székhelyszolgáltató iratőrzést nem vállal. Ez egyértelműen jogellenes székhelyszolgáltatás, ugyanis a Ctv. 7.§-a kategorikusan rögzíti, hogy az iratok őrzésének és rendelkezésre tartásának a székhelyen kell történnie, ideértve a 7/2017. (VI.1.) IM rendeletben rögzített iratokat is. Ezért, ha olyan székhelyszolgáltatás szerződést kínálnak Önnek, ahol nem vállalják a cég iratainak őrzését, jobb, ha másik szolgáltatást keres, mivel egy esetleges hivatalos ellenőrzés során a cég papírjait sem tudják ellenőrzésre felmutatni, ez pedig súlyos büntetéseket jelenthet! Keresse a topcegalapitas.com weboldalt, ahol ezt a törvényt is betartják!