Julika, már megint reklamált az egyik ügyfél! Nem az Ő nevére szóló számla volt a borítékban, amit küldött neki! Mondta dühösen egyik nap az igazgató! Küldjön neki másikat! Megint várhatom a reklamációkat az elcímzésekkel kapcsolatban! Figyeljen oda jobban! Dühöngött az igazgató, és becsapta az ajtót! Miért nincs borítékológép? Kérdeztem, ahogy az igazgatóra vártam, viszont ettől a jelenettől már nem is volt kedvem bemenni hozzá! Mondja meg neki, szólt hozzám kicsit dühösen Julika! Pár perc múlva, nyílt az ajtó és kicsit remegő lábakkal az előző jelenet után, bementem! Már több ügyfél telefonált, mondta még mindig dühösen az igazgató, hogy a neki címzett borítékban, nem neki szóló számla van! És ez így megy, hónapról, hónapra! Picit remegő hangon megszólaltam, hogy miért nincs borítékológép? Az meg micsoda, kérdezett vissza! Kicsit merészebben mondtam, írja be az aranypost.hu weboldalt, és nézze meg! Nézte az oldalt, és egyre mosolygósabb lett az arca! Egyszer csak felpattant a székből, kirohant, és azt mondta! Megtaláltam a megoldást Julika, rendelünk egy borítékológépet!